Levering av varen(e) skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i bestillingsløsningen i nettbutikken. Leveringstidene vil variere etter lagerført sortiment og bestillingsvarer. Leveringstidene vil variene på ulike produkter fra ulike produsenter, og disse tidene er oppgitt på hvert produkt i nettbutikken. Dersom en leveranse blir forsinket vil vi sende deg informasjon så raskt vi har kjennskap til det, og også dersom varen skulle være utsolgt. For å kunne tilby den beste løsningen og raske leveringer kan bestillingen din bli sendt i to eller flere kolli. I så fall blir dette informert om ved e-post.
Din levering - trinn for trinn
1. Ordrebekreftelse
Du vil motta en ordrebekreftelse per e-post når du har lagt en ordre hos Henry&Co.
2. Leveringsinformasjon
Du vil motta en e-post når bestillingen din er på vei. Du vil også motta en oppdatering dersom det er ny fraktinformasjon.
Dersom du har valgt å hente varen på vårt Pick-Up Point i Sandefjord vil du motta en e-post om at pakken er klar for henting. Du vil da få mulighet til å avtale hentetidspunktet.
4. Levert/hentet
Du vil motta en e-post som bekrefter at pakken er hentet eller utlevert.
Fraktalternativer
Vi tilbyr ulike fraktalternativer. Når du fyller inn postnummeret ditt i kassen i nettburikken vil du kunne velge fraktmetoden du foretrekker.
Vi samarbeider med og tilbyr frakt gjennom PostNord og Bring.
Pick-up point i Sandefjord
Du kan velge å hente varen selv på vårt lager i Sandefjord. Dersom du velger dette alternativet så vil du motta en e-post med alternativer for hentetidspunkt.
emballasje
Vi gjenbruker emballasje der vi kan for å spare miljøet, så det er mye mulig at du får en pakke levert som er tildels eller fullt pakket inn i emballasje som er resirkulert eller gjenbrukt (med kjærlighet).
Finner du ikke det du leter etter?
Send en e-post til hallo@henryco.no og inkludér et ordrenummer dersom du har det. Vi svarer deg så raskt vi kan.