Levering av varen(e) skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i bestillingsløsningen i nettbutikken. Leveringstidene vil variere etter lagerført sortiment og bestillingsvarer. Leveringstidene vil variene på ulike produkter fra ulike produsenter, og disse tidene er oppgitt på hvert produkt i nettbutikken. Dersom en leveranse blir forsinket vil vi sende deg informasjon så raskt vi har kjennskap til det, og også dersom varen skulle være utsolgt. For å kunne tilby den beste løsningen og raske leveringer kan bestillingen din bli sendt i to eller flere kolli. I så fall blir dette informert om ved e-post.

Din levering - trinn for trinn

1. Ordrebekreftelse

Du vil motta en ordrebekreftelse per e-post når du har lagt en ordre hos Henry&Co.

2. Leveringsinformasjon

Du vil motta en e-post når bestillingen din er på vei. Du vil også motta en oppdatering dersom det er ny fraktinformasjon.

Dersom du har valgt å hente varen på vårt Pick-Up Point i Sandefjord vil du motta en e-post om at pakken er klar for henting. Du vil da få mulighet til å avtale hentetidspunktet.

4. Levert/hentet

Du vil motta en e-post som bekrefter at pakken er hentet eller utlevert.

Fraktalternativer

Vi tilbyr ulike fraktalternativer. Når du fyller inn postnummeret ditt i kassen i nettburikken vil du kunne velge fraktmetoden du foretrekker.

Vi samarbeider med og tilbyr frakt gjennom PostNord og Bring.

Pick-up point i Sandefjord

Du kan velge å hente varen selv på vårt lager i Sandefjord. Dersom du velger dette alternativet så vil du motta en e-post med alternativer for hentetidspunkt.

emballasje

Vi gjenbruker emballasje der vi kan for å spare miljøet, så det er mye mulig at du får en pakke levert som er tildels eller fullt pakket inn i emballasje som er resirkulert eller gjenbrukt (med kjærlighet).

Finner du ikke det du leter etter?

Send en e-post til hallo@henryco.no og inkludér et ordrenummer dersom du har det. Vi svarer deg så raskt vi kan.

KONTAKT OSS